יום ראשון, 16 באוקטובר 2011

בנק הפועלים. פועלים.

הממממ... פועלים זה לא האנשים האלה שקמים מוקדם בבוקר, חרוצים, עמלים לפרנסתם?

אני לקוחה של בנק אחר ויש לי כמה עניינים ישנים (דווקא די חיוביים), שיושבים שם וצוברים קצת ריבית.
מה רע?

הכל התחיל ברצון  לגיטימי שעלה במוחי, לארגן את כל "הזנבות" הכספיים האלה לחשבוני הנוכחי שזקוק
ברגעים אלה לתזרים מזומנים טיפה יותר רציני ממה שאני מצליחה לספק לו.
מכיוון שיש לי כמה שכאלה בבנק הפועלים, ניגשתי שמחה וטובת לב לפני מס' חודשים לסניף ובמשך קרוב לשעתיים
מילאתי טפסים ובהיתי בפקידה הכי אדישה עלי אדמות, תוך שחזיתי בלקוח אומלל שעשו לו טעות מצערת ולא העבירו אליו סכום כסף על פי הסיכום, מה שגרר החזר תשלומים ובאופן כללי סלט שלם בחשבון.

בינתיים מיס אדישות שהדפיסה עוד ועוד טפסים, מבלי שהסבירה דבר וחצי דבר למעט מענה לקוני קצרצר לשאלותיי, סירבה להעביר אלי סכום כסף (שלי, שחסכתי בתקופת הצבא ושנאמר לי על ידה דקה לפני שאין בעיה למשוך כי הוא נזיל), כי אבוי אך אין בארנקי תעודת שחרור.
מיס אדישות סירבה לקבל את העובדה שעבר למעלה מעשור ויש לה לפחות 3 מסמכים שונים המעידים על כך שאיני משרתת בצבא.

ולסיום היא שאלה: "למה שלא תעבירי את החשבון אלינו?"
"את רצינית?" עניתי לה "שעות העבודה שלכם בלתי אפשריות!!"
היא ענתה בטון עייף  (כאילו לא ישבתי שם שעתיים): "את לא צריכה את הסניף... הכל עושים באינטרנט..."
אם זה לא היה עצוב, הייתי צוחקת.


כעבור חודשיים, כלומר היום, נאלצתי שוב לגשת לסניף (נאלצת כי לא ניתן לתת פקודת משיכה עתידית, עלי לבוא באותו החודש בו קיים מועד יציאה ולבקש את הכסף).
התעייפתם?
גם אני.


מאחר ושעות העבודה של הסניפים בלתי אפשריות 8:30-13:15 או 16:00-18:00
כל אמא לילדים שגם עובדת לפרנסתה תמצא עצמה חסרת אונים בבואה לבצע פעולה המחייבת בנקאי.

לא התעצלתי, בדקתי באתר הבנק וגיליתי סניף ליד המשרד שלי שעובד עד 14:00 מה שאומר שאוכל לנסות לקפוץ לשם על מנת להסדיר ולסיים את הסאגה הזו.
ניגשתי לסניף. סגור.
חול המועד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה