יום שישי, 14 באוקטובר 2011

עוגת יום הולדת - הלו קיטי

ככל שהילדונת גדלה היא נלהבת יותר ויותר מהחתולה היפנית, הלו קיטי.
כשחגגנו לה יום הולדת 3 בגן היא ביקשה (וגם קיבלה), עוגת קיטי.


לאפייה השתמשתי בתבנית גדולה של תנור האפייה וכמות כפולה של עוגת שוקולד,
השתמשתי במתכון של ניקי ב. - עוגת שוקולד שילדים אוהבים, אין נפילות איתה!
אכן עוגה שילדים (וגם מבוגרים...) נהנים לאכול .








הכנתי כמות כפולה בתבנית הגדולה של התנור ואז חתכתי עיגול ומהשאריות הכנתי אוזניים. סידרתי על המגש (רכשתי בעלות של כ 3ש"ח, מגש קרטון מעט קשיח) וציפיתי בקרם חמאה.
היו לי כמה מתכונים לקרם הזה שמצאתי  כל מיני אתרים, אין לי ממש המלצה על מתכון משובח במיוחד או קל הכנה...
פשוט שיחקתי קצת עם הכמויות עד שהצלחתי ליצור קרם.
בגדול הקרם מכיל המון חמאה והמון אבקת סוכר. המון.
אבל למרות שחששתי מהתגובות, הילדים ממש אהבו.למעשה היו כמה ילדים שליקקו את הקרם
 ורק אז התחילו לאכול את העוגה.


שפם - קניתי מקלות ליקריש/במבליק בחנות תבלינים (לא מצאתי בסופר), הם היו עבים אז פשוט חתכתי אותם  בעזרת סכין באמצע.
עיניים - המסתי שוקולד מריר ואז שפכתי בזהירות על נייר אפיה (זה יוצא בצורת
עיגול), קיררתי קצת במקרר עד שהתקשה. אפשר להשתמש גם במטבעות שוקולד לאפיה שמוכרים בסופר.
האף עשוי מסוכריית מנטוס צהובה.




הסרט עשוי מבצק סוכר לבן + צבע מאכל אדום + צבע צהוב וסוכריות לקישוט שקניתי בשופרסל (ערכה עם סוכריות לבבות/ עיגולים ורודים/נצנצים). מכיוון שלא עבדתי מעולם עם בצק סוכר לקח לי זמן להבין איך עובדים איתו, לכן התוצאה צנועה יחסית.



בהצלחה!
ומזל טוב....

תגובה 1:

  1. בכלל לא צנוע! אחת מהעוגות יום הולדת המושקעות והמתוקות שיצא לי לראות בזמן האחרון.
    אני רק מתחילה את הצעדים הראשונים בעולם האפייה ואם היית רואה את התוצאות של הנסיונות שלי עם בצק סוכר, היית נקרעת מצחוק.
    כיף לילדה שיש לה אמא משקיענית כמוך.

    השבמחק