יום שבת, 15 באוקטובר 2011

סליחה תקלה

אנחנו בתחילת השנה העברית, אחרי ראש השנה אמרתי לעצמי "זמן מצויין לקבל החלטות", חבל שאת רובן שכחתי עוד לפני שהסתיימה ארוחת החג (הראשונה).
אחר כך הגיע יום כיפור והכל הקשור בהחלטות בנושא תזונה נכונה ופעילות גופנית, הוא נותן יופי של התחלה.
רק שבסיום הצום לא נותרו יותר מידי דברים "איכותיים" או בריאים בבית וגם אלה שהיו עוררו בי גועל.

מה אתם אומרים על סוכות? לכאורה חג באמצע שכזה אולי דווקא ממנו תצמח הישועה?

טוב נו, האמת היא שאני באמת חסרת כל כיוון או משמעת עצמית, חוץ מהילדים לגביהם כל מה שכתבתי מתקיים בצורה ההפוכה. כמעט.
למי אני מחכה? למה?
ברור לי שאף אחד לא יעשה במקומי, ינהל במקומי את חיי.
מה גם שנדמה לי שפעם, מזמן היו לי כמה שאיפות וחלומות לא רעים בכלל.
התפספס לי משהו בדרך.

נקודות:
  • להפוך את הבית, לביתי ולא לעוד דירה זמנית שנראה כמו גיבוב לא אסתטי של ריהוט ובלאגן (ולמצוא דרך לעשות זאת בהתחשב בסעיף הבאה ובהתחשב בכך שהיא אכן, דירה זמנית).
  • לנהל כלכלית את הבית, למרות שלא תמיד יש שת"פ מהצד השני או מהצד הראשון (האם לגזור את כרטיס האשראי הוא פיתרון טוב? אני תוהה).
  • למכור את האוטו.
  • לטפל בחסכונות וקרן הפנסיה כמו שצריך.
  • לאכול בריא,לחשוב בריא. הגוף שלי לא פח אשפה!
  • ללמוד. זה עושה לי טוב.

עד הפעם הבאה...
לילה טוב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה